Dotaz
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, ohledně používání některých surovin při onemocnění dnou, a to jak v klidovém období, tak při akutních stavech. Jedná se o: AVOKÁDO - to jsem v žádných materiálech nenašla, a potom koření KARI, ZÁZVOR, RAJČATA, ČERVENOU ŘEPU a JEHNĚČÍ MASO - na tyto suroviny jsou názory u nemoci dna různé. Předem Vám děkuji za odpověď a přeju krásný den.
Dita,
Odpověd
Dobrý den, ze stravy při onemocnění dnou se vylučují z tropického ovoce fíky, z koření zázvor, z mas mladá masa, takže i jehněčí maso, a ze zeleniny nejvíce špenát, chřest, zelený hrášek, ostatní zelenina je povolena.
redakce serveru dietologie.cz