Dotaz
Dobrý den, četla jsem, že se jogurtová dieta drží jen 3 dny. Potřebuji zhubnout aspoň 7 kg. Jak často mám tuto dietu držet? Děkuji.
Ludmila, Liberec
Odpověd
Dobrý den, pro zdravé hubnutí není vhodná žádná z jednorázových diet, ani dieta jogurtová, která patří mezi jednorázové diety. Při hubnutí má být strava pestrá, vyvážená, která obsahuje všechny potřebné látky pro tělo. Cílem není pouze zhubnout, ale udržet si výslednou tělesnou hmotnost, což není u žádné jednorázové diety možné, ani při jogurtové dietě. Podstatou hubnutí je změna návyků, ne krátkodobě „něco vydržet.“ V případě Vašeho zájmu si můžete na našich webových stránkách objednat vzorový dietní jídelníček na týden, součástí jídelníčku jsou i dietní recepty nebo můžete využít naší službu výživový poradce. Bližší informace najdete na našich webových stránkách.Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz