Dotaz
Vážení, je mi 43 let a pracuji v lese s motorovou pilou. Občas si chodím zaposilovat. Chtěl bych přibrat, ale nejde to. Při své výšce 162 cm vážím 60 kg. Poradíte mi? Předem děkuji za odpověď.
Mirek, Jihlava
Odpověd
Dobrý den pokud nemůžete přibrat, tak patříte k těm lidem, co mají opačný problém s redukcí váhy. Jak sám uvádíte, tak pracujete v lese, máte dostatek fyzické námahy. Do běžné stravy zařazujte hodně sacharidových pokrmů jako je pečivo, obiloviny, ovesné vločky, corn flakes, přílohy (brambory, rýže, těstoviny) a bílkovinné pokrmy (mléko, mléčné výrobky, vejce). Je dobré jíst 5 až 6 krát denně. Metabolismus trávení je individuální pro každého jedince, takže zřejmě budete mít potíže s tímto problémem. Spoustě lidí zase radíme naopak - jak zhubnout (myslím, že tato situace je závažnější už ze zdravotního hlediska).
redakce serveru dietologie.cz